Pagina's

donderdag 22 augustus 2013

Weer Thuis!

Hoi Allemaal!!

Het is even stil geweest hier op mijn blog. Ik was namelijk op vakantie! Wij waren in Oostenrijk. Na jarenlang in Frankrijk geweest te zijn wilden we wel eens wat anders doen. En dat is gelukt. We zaten in Karinthië en hadden prachtig weer! We hebben veel gezien en gedaan en het ging natuurlijk veel te snel allemaal! Maar ja, we kijken terug op een geslaagde vakantie.

Voor het eerst in mijn leven heb ik in de zomer op een berg in de sneeuw gestaan:


Ik had de verhalen wel eens gehoord, beneden in het dal 30 graden en boven op de berg sneeuw en koud! Maar nu heb ik het zelf ervaren, wat was dat leuk!

Dat we ook mooi weer hebben gehad kun je hier zien:


Vanaf nu ga ik mijn hobby weer oppakken want ook daarvan heb ik vakantie gehad.

Binnenkort kun je hier weer de eerste kaartjes zien en vanaf nu kun je ook weer bestellingen doorgeven voor Stampin'Up! Ik ga dit weekend bestellen en ook nu nog geldt: geen verzendkosten!

Lieve groetjes en:


5 opmerkingen:

  1. Erna - the card I posted that you left a message on was yours! I hope you don't mind - most of my cards are copied and you have cards that are just perfect! Can't resist when I see one on Pinterest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je weer terug in blogland bent. Het was wel heel stil hoor!
    Leuke foto's ook.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erna is back wiehoee. Ik mistte je al. Fijn, dat je een leuke vakantie hebt gehad en dat jullie allen weer veilig thuis zijn. Lijkt me gezellig om binnenkort weer een team meeting te houden.

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Erna,
    leuk deze twee verschillende foto's! Rare ervaring he?Ik ken het! Toen wij dat voor de eerste keer deden, wisten we niet dat het verschil zo groot was. Liep ons zoontje van 3 in kort broekje in de sneeuw!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW it looks amazing, so glad you had a wonderful time x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!