Pagina's

dinsdag 3 september 2013

Case this Card

Hoi hoi!

Vandaag een case kaartje voor jullie. Voor degenen die niet weten wat een "case-kaartje" is: je ziet ergens een kaart die je leuk vind en die maak je (zo goed als) na. 
Ik zag dit kaartje bij Dawn Olchefske (ik ben fan van haar :-) en het leek me zo leuk om dit uit te proberen. Ook de manier waarop ze de ballonnetjes gemaakt heeft vind ik perfect!

Dit is het kaartje:


En dit is de binnenkant:


Hij is bijna hetzelfde, ik heb alleen de designpapiertjes ietsiepietsie anders gedaan. Maar dat mag wel voor een keertje he, als je snel een kaartje wilt maken?

Lieve groetjes en:

5 opmerkingen:

  1. Hoi Erna,

    Leuk en snel kaartje, leuke designpapiertjes.
    En de ballonnen kun je ook met een ballonpons snel maken, veel sneller.
    Je scrapbook ziet er heel erg leuk uit.
    Ook ik heb vorige jaar november zo'n scrapbook voor mijn moeder gemaakt,kijk maar eens naar de filmpjes op mijn blog, het was heel erg leuk om het te maken.
    Ik heb de link van You Tube erbij geplaatst.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een prachtig kaartje Erna! en wat leuk zeg zo die binnenkant! wij zijn er helemaal weg van :)

    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf, daar hou ik van! Is dat niet hetzelfde idee als liften?? Of dan nóg meer namaken? Heb geen idee eigenlijk wat het verschil is. Mooie kaart hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk Erna, ik ben ook een trouwe Dawn-volger. Ze maakt erg leuke dingen.
    Groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!