Pagina's

maandag 23 september 2013

Crazy for Cas

Goedemorgen!

Hoe was jullie weekend? Afgelopen zaterdag ben ik met Sharon gaan kijken bij de Apeldoornse Ruiter Kampioenschappen. Er waren een aantal bekenden die mee deden en het was leuk om te zien!
Volgend jaar hoopt ze zelf mee te gaan doen. 
Gistermiddag was het lekker weer, hebben jullie daar ook nog een beetje van genoten?

Ik heb ook nog tijd gemaakt om te freubelen. Ik zag op het challengeblog van Crazy for Cas een leuke uitdaging staan. Een lift challenge. Daar heb ik deze kaart mee gemaakt:



Ik heb hem gelijk in verschillende kleuren gemaakt en met nog wat andere teksten. Want over een paar weken (drie om precies te zijn) sta ik op een artistieke handen beurs hier in Apeldoorn. Ik mag daar dan eigen "werk" verkopen dus dan moet ik wel een voorraadje hebben natuurlijk. Ik ben dus lekker druk met het aanleggen hiervan! Daarnaast heb ik ook nog m'n workshops die gewoon doorgaan. Gelukkig heb ik deze week een weekje vrij en extra freubeltijd.

Denken jullie nog aan de wedstrijd? Er kunnen nog wel wat deelnemers meedoen!
En je kunt leuke washi tape winnen! Je hebt tot a.s. zaterdag de tijd om je kaartje bekend te maken.

Dat was het voor nu, lieve groetjes en:


3 opmerkingen:

  1. Hoi Erna, ik heb de beurs in mijn agenda gezet. Lijkt me leuk om eens te kijken. Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er erg mooi uit ! mooie kleurtjes ! top
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart hoor. Leuk dat je meedoet bij Crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!