Pagina's

vrijdag 6 september 2013

DCL en CQC

Hoi hoi!

Het lijkt wel geheimtaal, de titel van dit berichtje! Maar het is heel simpel, het zijn de afkortingen van twee challenge blogs, waarvan ik de uitdagingen gecombineerd heb met het maken van dit kaartje.
DCL staat voor Dutch Card Lovers die deze keer een sketch als uitdaging hebben.
En CQC staat voor Colour Q Challenge die elke week een nieuwe kleurenuitdaging hebben.

Deze twee gecombineerd, met de leuke stempelset met sterren maakte dat dit kaartje ontstond.
De tekst is ook een combinatie van woorden en letters uit verschillende stempelsets. Tussen mijn pareltjes en blingetjes vond ik zowaar nog kleine plaksterretjes die ik er ook nog maar even bijgeplakt heb. Dit is het uiteindelijk geworden:




Vandaag heb ik voor het eerst gewerkt op onze nieuwe poli! Deze is verbouwd en na drie maanden op een tijdelijke plek gezeten te hebben gingen we gisteren open. Het is nog wel weer even wennen, alles staat weer op een andere plek en we hebben nu een andere indeling en een ander systeem, maar het ziet er prachtig uit! Voor wie het niet weet: ik werk als doktersassistent bij de bloedafname in het ziekenhuis in Ede. Ik zit daar nu al weer bijna drie jaar en heb het nog steeds erg naar m'n zin!
Ik mocht voor onze nieuwe prikkamers "schilderijen" ontwerpen waar op ludieke wijze op staat waarom wij altijd maar weer naar de geboortedatum van de patiƫnt vragen. Ik heb er acht gemaakt (in Stampin'Up! stijl!) en ik zal ze binnenkort eens laten zien hier.

Ik heb ook een nieuwe volger zag ik! Van harte welkom en leuk dat je mijn blog wilt volgen!

Nou dat was het weer voor vandaag! 
Lieve groetjes en 

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je er van gemaakt!
    Leuke kleurtjes...ook al is het bijna helemaal wit!
    Ik was er ook net mee bezig.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt hoor en ben benieuwd naar die schilderijtjes. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel erg geslaagde kaart ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi die Erna,
    Wat een creatieve collega ben je toch, op twee vlakken nog wel. Na deze leuke kaart ben ik natuurlijk heel nieuwsgierig naar de ontwerpen voor op je dagelijkse werk, mede omdat het bij ons binnenkort ook gaat veranderen.
    xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf kaartje, die sterrenset is echt tof! Fijn dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very nice, love the playful design! So happy you could join us at the ColourQ!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je schilderijtjes hebt mogen maken. Je kaart is ook weer erg mooi geworden, leuke uitwerking van de schets. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een schitterende kaart geworden Erna!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely, fun card and a great way to do your sentiment! Thank you for sharing a little bit about your work, too! Thanks for playing with the CQC this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful work. Thanks for joining us this week at the Colour Q.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a great card, Erna, you are a star! Thanks for sharing your card with us at the colourQ.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige CAS kaart hoor Erna!
    Leuk dat je meedoet bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!