Pagina's

maandag 30 september 2013

Freshly Made Sketches

Hoi hoi,

Nog een berichtje van mij vandaag.... Ik heb nl. nog kaartjes gemaakt voor de sketch Challenge van Freshly Made Sketches en als ik tot morgen wacht kan ik mijn kaartjes niet meer mee laten doen bij de challenge. Dat zou toch jammer zijn he :-)
Ik ben (zoals jullie misschien weten) druk met de voorbereidingen voor de Artistieke Handen beurs waar ik hoop te gaan staan. Daarvoor moet ik natuurlijk wel wat voorraad aan kaartjes hebben. En na al heel veel bedankt/beterschap en gefeliciteerd kaartjes bedacht ik ineens dat babykaartjes ook altijd van pas komen. Dus vandaar dat ik een kleine produktie aan babykaartjes aan het maken ben, haha.

Ik zag de sketch van FMS en dacht, dat kan ik wel gebruiken voor mijn kaartjes. Dit is het geworden:

Paper: Soft Sky, Blushing Bride, Whisper White, Subtles Paper Stack DSP
Stamps: Baby Prints, A Fitting Occasion, A Dozen Thoughts
Ink: Soft Sky, Blushing Bride
Acc: basic jewels, 1" circle punch, 1 1/4" scallop circle punch, bitty butterfly punch

Het kleine rondje linksonder ziet er van dichterbij zo uit:


En dit is de sketch die ik gebruikt heb:


Bedankt voor je bezoekje en ok, voor de 2e keer:


14 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaartjes. Groetjes, ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk!! Eigenlijk een eenvoudige sketch, maar het effect is geweldig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, Erna!
    Ben trouwens bang dat ik niet op de beurs zal zijn... :-(
    Ik moet een ochtend werken en 's middags krijgen we visite.
    Hopelijk is er tussendoor nog ruimte, maar ik reken er niet teveel op.
    Maar ik zie je de 10e!
    :-D

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absolutely adorable! I love these cards - great use of the sketch! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh wat een schattinge kaartjes! super leuk zo met die baby voetjes :)

    Liefs, de hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable set of cards! Thanks for playing with us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaartjes Erna, ik vind ze prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. These are beautiful, Erna! Very creative use of the sketch and I love the little "medallion" at the bottom of each card. Thanks for sharing with us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So adorable! Great job with the sketch! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend!......zulke kaartjes blijven leuk!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat zijn ze schattig ! heel erg lief !
    moo,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Erna,

    Leuke lieve babykaartjes, daar kan je niet genoeg van maken,zijn altijd verkoopbaar.
    Leuk dat je nu je materiaal vermeld onder de kaart, zo leren we de materialen van Stampin UP beter kennen.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!