Pagina's

maandag 9 september 2013

Friday Mash Up!

Hoi hoi!

Terwijl mijn was droog wappert in de zon en wind maak ik even tijd om een berichtje te schrijven.
Vanochtend ben ik bij een vriendin op de koffie geweest en daar hebben we ook nog geknutseld. Ik heb gewerkt aan mijn swaps voor de Stampin'Up! tour op 27 september a.s. Dat is een avond voor demonstratrices en deze avond is in Apeldoorn. Hé, dat is handig voor mij! Helaas kan ik de swaps nog niet laten zien maar dat volgt na 27/9! Ik ben in ieder geval al een eind opgeschoten!

Gisteren was ik begonnen met een leuk projectje. Ik vond bij de Friday Mash Up een uitdaging om Washi Tape te gebruiken op je kaart en de mashup is deze week: maak 3x3 note cards. Dus heb ik deze beide uitdagingen gecombineerd en 4 kleine kaartjes gemaakt van 3" x 3" (vergelijkbaar met 10x10cm). Daarom heen heb ik een doosje gemaakt, waarbij ik de voorkant (of achterkant, net hoe je het bekijkt) in dezelfde stijl gemaakt heb als de kaartjes. 

Omdat het geheel wat veel foto's gaat worden heb ik twee collages gemaakt, als je op de collage foto klikt verschijnt hij groter in je scherm zodat je het beter kunt zien.

Dit zijn de foto's van het doosje, het doosje open waar de kaartjes uitkomen en de vier kaartjes op een rijtje:


En hieronder alle kaartjes apart op de foto:

Paper: Whisper White, Gingham Garden DSP
Stamps: Label Love, Express Yourself (hostess)
Ink: basic black
Acc: Gingham Garden Designer Washi Tape, Artisan Label Punch, Modern Label Punch, 
Word Window Punch

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie van washi tape vinden, gebruik je het veel?
Ik vind het zelf heel leuk spul, maar moet nog wel goed kijken wanneer en hoe ik het kan gebruiken.

Bedankt voor het kijken, lieve groetjes en:

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes. Ja, ik vind dat washitape erg leuk maar heb ook nog niet echt een idee hoe ik het zelf moet gebruiken. Nu heb ik zojuist wel een kaartje gemaakt voor SU-per challenge waar je ook washitape moet gebruiken. En toch is het wel leuk geworden, al ben ik wel eenvoudig negonnen. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna,
    dat heb ik ook, hoor, washi tape is superleuk, maar hoe gebruik je het elke keer...
    Schattig trouwens die kleine kaartjes met een doosje er om!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super doosje met kaartjes. Ik weet wel hoe je washi tape moet gebruiken. Gewoon zoals je nu doet haha. Er zijn geen regels voor. Je plakt het gewoon overal op waar jij het leuk vind en hoe jij het zelf het leukste vind. Ik gebruik het om tekeningen op te hangen en enveloppen mee te versieren. Je ziet het ook op veel kaarten verschijnen. Errug leuk spul. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very colorful and fun! I love how you layered your label right in the center. Thanks for joining the Friday Mashup this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the bright fun colors on your cards, great set!

    Thanks for playing along with us at The Friday Mashup!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee is dit! Je kaartjes zijn 'eenvoudig', maar super leuk. En met een tapeje er op maak je mij ook altijd blij, haha. Ik ben dol op tapejes en gebruik ze regelmatig als uitgangspunt voor mijn kaart (dus niet als accent). Ik heb inmiddels zo een verzameling kaarten gemaakt met tapejes, dus als je eens inspiratie zoekt... misschien vind je wat ideetjes als je rondsnuffelt op mijn blog! Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!