Pagina's

woensdag 25 september 2013

Kleurenkaarten Team

Goedemorgen!

De workshop Herfstkaartjes maken was zeer geslaagd gisteravond! Ik zal de kaartjes die we gemaakt hebben nog wel laten zien, maar dat komt een andere keer. Voor de workshop kerstkaartjes op 29 oktober a.s. kun je je nog aanmelden!

Vandaag gaat het Kleurenkaarten Team weer van start. Na een vakantieperiode is vandaag de kleurencombi lichtblauw en rood aan de beurt.
Ik heb voor lichtblauw de kleur soft sky genomen. Het witte achtergrondje heb ik geëmbost, al is dat niet zo heel goed te zien op de foto!

Dit is mijn kaartje:


Voor het rode labeltje achter de tekst heb ik de Modern Label Punch gebruikt, waarbij ik hem wat verkleind heb. Vervolgens moest ik de ronde hoekjes heel iets bijknippen maar het resultaat vind ik wel grappig! Hieronder een foto van hoe ik dat gedaan heb:


Op het blog van Martina vind je de lijst van de overige deelnemers! 

***

Tot slot wil ik nog een oproepje doen voor mijn Online Stampclub:

- Je geeft je op voor 8 maanden

- Je besteld maandelijks voor minimaal 25 euro aan Stampin'Up! produkten

- Eén maal in die 8 maanden ben jij de Hostess en ontvang je de Hostess Credits van die maand (en kun je dus gratis extra produkten uitzoeken!

Ik zoek nog een paar mensen om mijn groepje vol te krijgen. Het is een leuke en makkelijke manier om je verzameling Stampin'Up! produkten uit te breiden! Mail mij op erna.logtenberg@gmail.com!

Dat was het voor nu, lieve groetjes en:


23 opmerkingen:

  1. Mooie eenvoudige en daardoor stijlvolle kaart. Goed idee van je om te laten zien hoe je een label kunt verkleinen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, deze schets doet het altijd goed en je kan er nog flink mee variëren ook

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie CAS kaart, gaaf gemaakt!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi en stijlvol kaartje heb je er van gemaakt. Fijne dag, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Erna,
    je kaart is prachtig ! Mooi Cas en leuke sketch..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is die leuk ! heel erg geslaagd, vrij eenvoudig en toch het gewenste resultaat ! mooi !
    blij met je deelname en tot de volgende,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Erna,
    je kaartje is super, mooi gedaan met de kleuren, groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke CAS kaart!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Erna,

    't is strak, 't is blauw en rood en 't is geslaagd... 't is jouw kaart van het KKT van deze maand...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Erna, prachtig is je kaart! Tja, met Stampin Up stempels gaat dat goed, helemaal mijn smaak!
    Gezellige dag verder, groetjes Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie ingetogen Dankjewel kaart. LOL!!! Wat heb ik gelachen toen ik je opmerking bij mijn KKT kaart las. (email lezen...dat doe ik tijdens het koken.) Zo zie je, het overkomt ons allemaal wel eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart, mooie kleuren.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel stijlvol kaartje Erna...mooi in die kleuren ook....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele leuke CAS kaart.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Erna, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Erna,

    Wat een leuk en vrolijk kaartje, prachtige kleuren.
    Leuke tip van de labelpons, die heb ik niet, maar het kan vast ook bij andere ponsen.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Erna,

    Wat een beauty van een kaart maar dat is jou wel toevertrouwd SUPER.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart, Erna!
    Echt heel erg mooi!
    En dank je wel voor de tip van het label. Ik heb die punch niet, maar je tip is ook op andere punches van toepassing! :-D

    Ik heb trouwens heel erg genoten van je workshop dinsdag, heel gezellig en leuke dingen bijgeleerd, Ook de kaarten waren prachtig en vielen hier thuis ook goed in de smaak!
    :-D

    Tot snel!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!