Pagina's

dinsdag 10 september 2013

Mojo Monday!

Hoi allemaal!

Gisteren begon ik aan een kaartje met daarbij de sketch van Mojo Monday als uitgangspunt. Vanochtend bedacht ik dat ik er nog wel een paar kon maken alleen met een andere kleur. Maar omdat ik mijn eerste kaartje al klaar had (de blauwe Coastal Cabana versie) zie je een klein verschil met de andere drie kaartjes. Wie ziet wat het verschil is? haha.
Er was nog een klein dingetje wat anders was, maar dat heb ik nog kunnen herstellen. Ik had het tekststempeltje achter de vlinder eerst in crumb cake gestempeld maar dat viel te weinig op. Dus heb ik het bovenste er weer afgehaald en er opnieuw een tekstje onder geplakt, nu met early espresso gestempeld. Dit is mijn eerste kaartje:


En dit zijn de andere kaartjes: (klik op de afbeelding voor een vergroting)


En dit is de sketch die ik gebruikt heb:


Bedankt voor het kijken en graag tot de volgende keer!



8 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten, Erna!
    Denk dat ik de gesponste randjes leuker vind, maakt het nét ff af.
    Dank je wel voor de inspiratie!
    :-D

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna,

    leuke serie kaartjes, de onderste 3 hebben een gesponste rand langs het oplegkaartje.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes Erna, en het verschil? Ja toen ik het net las zag ik het. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw...prachtige kaartjes!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erge mooie kaartjes, leuk om te zien wat kleur
    kan doen met hetzelfde ontwerp!
    grts.!neke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf deze serie kaartjes. En is het nu geponst of gesponst?
    ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!