Pagina's

maandag 2 september 2013

Scrapbook?? (Flip-book!)

Hoi hoi!!

Afgelopen weekend ben ik bezig geweest met een klein scrapbook. Nu heb ik werkelijk nog nooit ge-scrapbooked.... echt waar! Dus dit is mijn allereerste ooit!
Ik had dit model al heel lang in mijn hoofd, ik heb het ooit eens gezien op een blog en daar wordt het Flip-book genoemd. En natuurlijk had ik nog de foto's van ons weekend Birmingham liggen en ik dacht dat dat wel een leuke combinatie was.

Dus ik ben aan de slag gegaan en ik moet zeggen, het viel nog niet mee, dat is voor ervaren scrapbookers ook wel te zien denk ik, haha. 

Ik moet er nog tekst bij zetten dus dat zit er niet bij. 
Maar ik heb een foto van de voorkant:


Ik heb het designpapier "I am me" en de bijpassende stempelset "Around the World" gebruikt.

Hieronder krijg je een indruk van de binnenkant:


Het Flip book zelf is helemaal niet moeilijk om te maken en ik overweeg om er 
een workshop mee te plannen.  Maar daar zet ik binnenkort wel wat over op mijn blog.

Lieve groetjes en:


3 opmerkingen:

  1. Wat supermooi gemaakt Erna, ziet er top uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik heb ook geen ervaring hoor! Maar wat ik ervan zie, ziet het er gewoon gaaf uit!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erna het ziet er toppie joppie uit hoor goed gedaan hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!