Pagina's

donderdag 5 september 2013

SU-per Challenges is terug van vakantie!

Hoi hoi!!

Na een heerlijke vakantie periode gaat vandaag de nieuwe challenge weer van start bij SU-per Challenges! Dit keer is het thema: gebruik washi tape op je kaart. Bij Stampin'Up! nog niet zo lang in het assortiment maar ze hebben al wel diverse leuke rolletjes. 

Ik heb mijn kaartje gestempeld met de set "gorgeous grunge" en een bloem gestempeld met de "Flower Shop" set. Ik hoop dat jullie ook even een kijkje nemen op het blog en lekker meedoen met deze nieuwe uitdaging! 

Dit is mijn kaartje:

Paper: Whisper White, Carlypso Coral, Basic Gray, Crumb Cake
Ink: Calypso Coral, Basic Black, Crumb Cake
Stamps: Gorgeous Grunge, Travel Journal Wheel, Flower Shop, Regarding Dahlia's
Acc: Basic Jewels, Brad, Punch, Washi Tape


Overig Stampin'Up! nieuws:

Vanaf gisteren is het echt mogelijk online Stampin'Up! producten te shoppen! Je gaat hiervoor naar de webshop en maakt een account aan. Daarnaast heb je een credit card nodig voor de betaling en je bestelling wordt bij jou thuis bezorgd. Klik gerust eens op deze button om te kijken hoe het werkt:

Shop Nu Online, 24/7!

Het blijft natuurlijk ook gewoon mogelijk via mail of telefoon je bestelling bij mij te plaatsen :-)

Daarnaast is het nu mogelijk om het programma "My Digital Studio" aan te schaffen. Een digitaal scrap programma waarmee je allerlei leuke dingen kunt maken. Je kunt een gratis trial downloaden voor 30 dagen om eens te kijken of het wat voor je is. De mogelijkheiden zijn eindeloos, kaarten, fotoalbums, kalenders, etc etc kun je met de artikelen van SU maken in digitale vorm. Ben je enthousiast en wil je het programma kopen dan betaal je  17,95. 

My Digital Studio


Dat is wel weer genoeg nieuws voor vandaag he. Heb je vragen over iets wat ik geschreven heb? Aarzel niet om contact met mij op te nemen, ik help je graag!

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog, lieve groetjes en:


4 opmerkingen:

  1. Amazing card Erna! Thanks for sharing! Baz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Erna! Mooi om de washi tape zo te verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart weer en wat een hoop SU nieuws. Erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Erna,

    Via via kwam ik op je blog terecht .....en zag ik je prachtige kaarten.
    Ik ben gelijk volger van je geworden en hoop nog veel moois van je te mogen bekijken!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!