Pagina's

dinsdag 24 september 2013

Twee Challenges....

Hoi hoi,

Op één van mijn favoriete challengeblogs stond weer een leuke sketch! Ik heb de sketch wel een beetje naar mijn eigen idee bewerkt merkte ik toen mijn kaartje af was, haha.
Dat komt vast omdat ik nog een andere challenge er bij aan het combineren was.

Dit is mijn kaartje geworden:



De sketch komt van Freshly Made Sketches en de uitdaging "fall colours and a leaf" 
komt van CAS-ual Fridays. 

Bedankt voor het kijken, lieve groetjes en:


5 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, mooie warme kleur!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Erna, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk met dat takje zo. Ga ik onthouden ha ha. Liefs, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful fall card!
    Thank you so much for playing along with us at CAS-ual Fridays!
    Sylvia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love this design! The text paper works perfectly! Thanks so much for joining us over at CAS-ual Fridays!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!