Pagina's

maandag 30 september 2013

Uitslag Wedstrijd Envelop kaartje!!!

Goedemorgen allemaal!!

Het is vandaag 30 september en dat betekent dat ik de winnaar bekend ga maken van mijn wedstrijd.
Ik vond het superleuk om te merken dat jullie graag mee wilden doen! 
Ik ga eerst alle bijdragen even laten zien (in willekeurige volgorde)







Cuny:

7 deelnemers, prachtige kaartjes vinden jullie ook niet??
En dan nu de winnaar........ via Random gekozen.....


MIRANDA!!



Van harte gefeliciteerd Miranda! Mail me even je adres gegevens en ik stuur de prijs zo snel mogelijk op!! Heb je niet gewonnen? Geen nood, ik bedenk binnenkort weer een nieuwe wedstrijd!

Lieve groetjes en:


2 opmerkingen:

  1. Leuke inzendingen heb je gehad, en Miranda gefeliciteerd. Ik vond jou envelop ook prachtig door hoe je alles verwerkt hebt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat meen je niet, win ik de tapejes nog ook! SUPER gaaf, dank je wel! En dat de Random je een handje moest helpen snap ik wel, wat een mooie kaarten zijn er ingezonden zeg! Ik ga je nu mailen, whieee! (Enne... dank je Nelleke! :-) )

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!