Pagina's

zaterdag 28 september 2013

Workshop Herfstkaarten

Hoi hoi!

Ik had jullie nog de kaarten beloofd die we dinsdagavond gemaakt hebben bij mijn workshop Herfstkaarten! We hebben drie kaarten gemaakt met verschillende technieken. 
Dit zijn ze geworden:




Ik heb zelf ook weer lekker meegedaan zodat mijn voorraadje voor de artistieke beurs binnenkort aangevuld wordt :-)
De nederlandse tekst heb ik geprint en daarna met een Stampin'Up! framelit uitgestansd.

Stampin'Up! nieuws:
Vanaf nu is er ook in Nederland een Clearance Rack! Wat is een Clearance Rack??? Dat is zeg maar de opruiming van Stampin'Up! Artikelen die uit de collectie zijn worden met flinke korting verkocht. Je kunt ze alleen via de webshop kopen dus als je wat wilt hebben ga je naar mijn webshop:


En zoekt de Clearance Rack op. Vervolgens kun je zien wat er allemaal in de uitverkoop is. Wil je iets bestellen? Maak dan even een account aan en je kunt je gang gaan!

Lieve groetjes en:


6 opmerkingen:

  1. wauw, wat zijn ze prachtig van kleur ! hele mooie herfstkaartjes ! toppie !
    nog een fijn weekend,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend mooi!
    Prachtige herfstkaarten....mooie kleurtjes.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt niet drukken op je klik Erna er gebeurd niks is het wel de goede klik?
    Groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor het melden Joke! Heb het even aangepast. Groetjes, Erna

      Verwijderen
  4. Zo leuk zijn deze kaartjes!! Heel mooi gedaan, zag ze al bij Sandra.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!