Pagina's

vrijdag 27 september 2013

Workshop mini boekje

Hoi hoi!

Gisteravond gaf ik een workshop bij Reina en zij wilde graag een uitdagend projectje. Ik had een mini boekje gemaakt en de basis heb ik verteld. Daarna ging iedereen aan de slag met het papier dat ik voor ze mee had gebracht. Erg leuk om te zien hoe verschillende alle boekjes zijn geworden! Jammer alleen dat ik daar geen foto van gemaakt heb (om één of andere reden vergeet ik altijd een foto te maken tijdens workshops.....)

Maar goed, ik kan jullie het boekje laten zien dat ik voorbereid had. Ik heb het afgeleid van een miniboekje dat ik eerder al eens gemaakt heb. En ik bedacht vanochtend dat het ook wel leuk is om er een kerstversie van te gaan maken. Ik heb iets met miniboekjes de laatste tijd... haha. 

Dit is de voorkant:

De basis is de kleur Soft Suede, het design papier dat gebruikt is heet "Venetian Romance"en is natuurlijk van Stampin'Up!

Als je het boekje openklapt heb ik een flapje naar links en naar rechts. Bij beide flappen hebben we zowel de voor als achterkant gepimpt. (klik op de foto voor een vergroting)



Het cardstock is natuurlijk ook in bijpassende kleuren!

Voor Reina als gastvrouw heb ik natuurlijk nog een kadootje meegenomen:


Vanavond hebben we een regionale avond voor demonstratrices van Stampin'Up! Erg veel zin in en leuk om iedereen weer te zien! 

Voor nu, bedankt voor het kijken, lieve groetjes en:


4 opmerkingen:

  1. Hoi Erna, wat een leuk boekje, precies wat ik nodig heb om herinneringsboekjes te maken. Dank je wel voor de inspiratie en tot vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig Erna, supermooi gemaakt weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke variant op het eerste boekje!
    Ik ga deze zeker een keer maken!
    :-D
    Geniet van je avond en een fijn weekend!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat ziet er weer gaaf uit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!