Pagina's

donderdag 12 september 2013

Zomaar een kaartje....

Hoi hoi!!

Even een kort berichtje ... om te laten weten dat er komende zaterdag een Bloghop is van het Pinkies team! Een bloghop is niets anders dan van het ene blog naar het andere blog "hoppen" en op elk blog bekijken wat de blogger gemaakt heeft. In dit geval staan de produkten uit de herfst/winter catalogus centraal en zul je dus een hoop inspiratie op kunnen doen voor de artikelen die daar in staan! Kom zeker even kijken zaterdag, erg leuk!!

Vergeten jullie niet om mee te doen met mijn wedstrijdje? Zie het vastgezette bericht bovenaan mijn blog! Ik heb een leuke prijs dacht ik, dus doe lekker mee!

Dan nog een kaartje voor jullie, zomaar wat gestempeld met een nieuw setje...

Bedankt voor het kijken en tot zaterdag!


7 opmerkingen:

  1. Hoi Erna,

    Ook dit is weer een leuke kaart, mooi setje.
    Hier kun je dus duidelijk zien dat de stempelinkt van stampin'up, neem aan dat je dat gebruikt heb,niet heel erg duidelijk stempelen.
    Dat doet de distress inkt dus ook, beide zijn op waterbasis, dat is het dus.
    Hoe en waar mee heb je de tekst stempel van het vorige kaartje gedaan, die is heel duidelijk.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sippie, de stempel die ik hier gebruikt heb is geen duidelijk begrensde stempel, daarom lijkt het dat de inkt niet goed stempelt. Maar dat komt in dit geval door de afdruk, die een aquarel indruk moet maken, begrijp je wat ik bedoel? Ik gebruik alleen maar Stampin'Up! inkt, dus ook de tekst van het vorige kaartje is met SU inkt gestempelt maar die stempel is duidelijker begrenst.
      Lieve groetjes, Erna

      Verwijderen
  2. Wat een mooie stempel en kaart geweldig om meerdere kleuren te gebruiken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooierdje ! top hoor , leuke kleurtjes,
    grtjsmartina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk 'zomaar' kaartje.
    Mooi gestempeld.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje met prachtige bloemen!!

    Liefs van De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!