Pagina's

dinsdag 22 oktober 2013

Alweer een SUPER aktie van Stampin'Up!! (én éentje van mij erbij!!)

Goedemorgen!!

Het is vandaag de 22e en vandaag start er weer een nieuwe (kortdurende!) SUPER aktie van Stampin'Up! Op heel veel stempelsets krijg je nu tijdelijk 25% korting!! Hoe gaaf is dat??


Ga gauw kijken of er iets voor je bij zit en wacht niet te lang met bestellen! De aktie duurt maar tot 28 oktober, een kleine week dus! Als je op de afbeelding klikt zie je de lijst met sets en de prijs die je nu betaald. In mijn online webshop kun je ook de afbeeldingen bekijken. Klik daarvoor HIER, je komt dan eerst in mijn SU pagina en rechts bovenin kun je op de button SHOP klikken. Daar kom je weer bovenstaande afbeelding tegen en als je daar op klikt kun je de plaatjes van de stempelsets zien!

Iedereen die in deze aktieperiode bij mij een stempelset met korting besteld maakt bovendien nog eens kans op een waardebon van: 

€ 10,=!! 

Het tweede nieuws dat ik voor jullie heb is dat vanaf vandaag de Thinlits te bestellen zijn!


met deze thinlits card dies (die in de Big Shot en andere stansmachines passen) kun je deze leuke kaarten maken. De vorm en vouwlijnen worden gelijk gestanst! Afgelopen zondag showde ik al een kaartje welke ik gemaakt heb met deze stans. Dat bericht kun je HIER zien.

Ik heb gehoord dat het vandaag mooi weer wordt, 20 graden! Nou dat wordt nog even genieten dan! 

Lieve groetjes en:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!