Pagina's

maandag 7 oktober 2013

Come and Join!

Hoi hoi!!

Ik ben lichtelijk chaotisch de laatste weken.... hoe dat komt? 
Nou, ik heb pas drie weken geleden besloten om a.s. zondag op een hobby beurs te gaan staan....
Op die beurs (Artistieke Handen in de Americahal in Apeldoorn) staan hobbyisten met hun eigen gemaakte spullen die ze verkopen. Dat kan, zoals in mijn geval, op kaartenmaak gebied zijn. Maar ook diverse andere hobby's zullen daar te zien en te koop zijn. Kortom, een gezellig dagje uit voor wie van freubelen houdt! 
Kom je ook langs a.s. zondag? Kom dan ook even kijken bij mijn kraam! Ik sta daar samen met Chantal. We hebben ook een workshop tafel waaraan we diverse workshops geven.
Om jullie een indruk te geven van wat ik aan het doen ben:


Dit is mijn bureau.... Normaal gesproken ben ik met één ding tegelijk bezig en heb ik niet zo'n bende, haha! Maar nu ben ik met van alles tegelijk bezig! 

Vandaag is ook de TIJDELIJKE aktie van Stampin'Up! van start gegaan om je in te schrijven als demonstatrice voor SLECHTS 25 EURO!!
Mocht je al vaker gedacht hebben, dat zou ik wel willen, me inschrijven bij Stampin'Up!?? Dan is nu het ideale moment aangebroken! Voor 25 euro schrijf je je in, zoek je wat leuke artikelen uit en op je eerste order (van 200 euro of meer) krijg je maar liefst 30% KORTING!!
 Je bent vrij om te beslissen of je ook aan anderen wil verkopen of dat je gewoon lekker zelf je spulletjes met standaard 20% korting wilt kopen.


Aarzel niet langer en schrijf je in! Dat kan via deze link:


Je wordt dan lid van mijn gezellige team! Binnenkort hebben we weer een teamdag, misschien ben jij daar ook wel bij!! 

Dat was het voor vandaag, bedankt voor je bezoekje aan mijn blog!
Ook maak ik van de gelegenheid gebruik jullie te bedanken voor jullie trouwe reacties op mijn berichtjes! Ik waardeer dat enorm!!

Lieve groetjes en:


2 opmerkingen:

  1. Ik vind het nog wel meevallen hoor met die troep.
    Mijn buro ziet er wel vaker zo chaotisch uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga proberen te komen, ook al moet ik werken tot 11uur en krijgen we om 15uur visite. Maar ik beloof niets!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!