Pagina's

vrijdag 11 oktober 2013

En dan nu..... het GROTE nieuws!!!

Goedemorgen allemaal!!

Eindelijk mag ik jullie het GROTE nieuws vertellen!!! Vanaf vandaag is de allereerste Nederlandse Tekst Stempelset verkrijgbaar bij Stampin'Up!! Het afgelopen jaar kwamen er al zo vaak vragen om Nederlandse teksten en Stampin'Up! heeft naar ons geluisterd!! 

De al bestaande set "Teeny Tiny Sentiments" is in het Nederlands vertaald. En dan krijg je deze geweldig LEUKE set:

Zijn jullie net zo enthousiast als ik?? Ik vind het echt SUPER leuk!!! 
De set is vanaf VANDAAG te bestellen! Hij kost 35,95 euro en daarvoor heb je maar liefst 24 leuke stempels met Nederlandse tekst! Je kunt hem via mijn webshop bestellen (betalen met credit card) maar ook rechtstreeks bij mij. Stuur me dan even een mailtje!

Pfff, blij dat ik nu dit leuke nieuws met jullie mag DELEN!!!

Lieve groetjes en:


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!