Pagina's

woensdag 9 oktober 2013

Happy (belated) Birthday!

Gisteren hadden we een feestje! Weet je waarom? Omdat gisteren precies 1 jaar geleden Stampin'Up! naar Nederland kwam!! Heel veel Nederlandse stempelaars en scrappers hebben daar jaren op gewacht en heel vaak bij Stampin'Up! gevraagd wanneer het nu eens in Nederland kwam. En daarom vierden we gisteren de eerste verjaardag! Onze manager NL, Damir Basic, heeft in ieder geval een stukje taart gehad:


Verder wil ik jullie vandaag nog laten zien welke workshop ik komende zondag tijdens de beurs geef. Je kunt kiezen uit één van beide doosjes (en als je het leuk vindt maak je ze gewoon allebei :-))


Zie ik jullie zondag ook? Gezellig!! 

Binnenkort weer meer nieuws!

Lieve groetjes en:

1 opmerking:

  1. Hoi Erna, ik ga proberen om zondag even langs te komen. Leuke workshop! ( ja nu moet ik echt ideeën gaan verzamelen!).
    Hopelijk tot dan.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!