Pagina's

dinsdag 29 oktober 2013

Kaartje van de workshop en mijn swap..

Hoi hoi!!

Op de teamdag had Gonny voor ons een workshop met washi tape bedacht. En toen kwam ik er achter dat er heel veel leuke washi tapejes zijn die best goed samen gaan met de spullen van Stampin'Up! Dat is nog eens leuk! Zo heb ik dit kaartje gemaakt en de blauwe kleur past heel goed bij de kleur bermuda bay van SU. Kijk maar:


Leuk he?? Thuis heb ik het witte kaartje eerst op een stukje chocolate chip geplakt en daarna op een bermuda bay kaartje. Niet zo goed te zien op de foto maar ik heb er ook nog wat bling steentjes opgeplakt. 

Hier nog een foto van één van mijn swaps. Ik had drie verschillende boekjes gemaakt. Deze boekjes komen bij de Action vandaan. Ik heb eerst een strook design papier op de voorkant geplakt. Daarna wat gestempeld en gestanst. Vervolgens met een stukje Burlap Ribbon kleine "vlaggetjes" geknipt en zo heb ik drie soorten gemaakt (waarvan ik alleen deze op de foto heb)


Net heb ik mijn kaartje voor morgen afgemaakt. Morgen is er weer het kleurenkaartteam van Martina en de opdracht is deze keer zwart en rood! Dus kom morgen even terug :-))

Voor nu: lieve groetjes en:


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Erna, en je swap is prachtig! Die boekjes zijn een goede reden om binnenkort maar weer eens langs de Action te gaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de bovenste kaart vind ik super gemaakt.Klasse hoe je alles gecombineerd hebt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gave swap heb je gemaakt zeg! Die boekjes van de action zijn echt super handig om ze te pimpen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je washitape kaartje is prachtig geworden. Wat is Bermuda Bay toch een prachtige kleur. Ben helemaal blij met je boekje. Dat wordt mijn SU boekje waar ik alle tips en tricks in ga schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!