Pagina's

woensdag 30 oktober 2013

Kleurenkaartenteam

Goedemorgen! 

Vandaag is er weer een kleurenkaart team dag :-) 
De kleuren zijn deze keer zwart en rood. Nu heb ik al echt heel vaak getwijfeld of ik de grote vlinder van Stampin'Up! zou kopen. Ik vind hem prachtig, maar ook erg groot.....
Laatst ben ik toch bezweken voor de verleiding en heb ik hem aangeschaft. En dat kwam nu mooi van pas want ik heb hem gebruikt voor mijn kaartje van vandaag:


Het designpapier is retired papier dat ik nog in de kast had liggen. Het is door de vlinder wel een grote kaart geworden maar toch ben ik wel heel tevreden :-))
De drie zwarte rondjes zijn gemaakt met de Candy Dots, die per kleuren familie te krijgen zijn in een pakje. Je kunt ze zelfstandig gebruiken want er zit een plaklaagje op maar je kunt ze ook op een brad basis gebruiken die je er apart bij kunt bestellen. Ik ben erg weg van die gekleurde rondjes maar zoals zo vaak.... nieuwe dingen die ik erg mooi vind durf ik bijna niet te gebruiken. Hebben jullie dat nou ook???? 

Ik moet vanochtend eerst even werken en vanmiddag zal ik tijd nemen om langs alle deelnemers te gaan om te kijken wat jullie gemaakt hebben! Mocht je de "weg" kwijt zijn dan kun je HIER terug naar het blog van Martina.

Bedankt voor je bezoekje!!
Lieve groetjes en:


24 opmerkingen:

  1. en kijk, meer hoeft dat niet te zijn, je kaart helemaal lekker opgevuld ! mooi gedaan !
    blij met je deelname en hopelijk tot de volgende,
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is heel mooi en zeker goed gelukt in deze kleuren, de vlinder is prachtig,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat is deze mooi. Nu ben ik ook weg van vlinders. Hij is groot, meer heb je ook niet nodig. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die grote vlinder, het is een echte blikvanger geworden! Niet storend, heel mooi. Jaaa ik jeb dat ook ik moet eerst even genieten van mijn nieuwe spullen en dan pas na een tijdje dan ga ik knippen of er mee aan de slag. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erna,
    Wat een prachtige stempel is dit, komt prachtig tot zijn recht en ja..nieuwe spullen en gebruiken, heb ik ook, vooral met papier..groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Erna,

    Wat een stijlvolle kaart maakte je...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart in deze kleurtjes ..en die vlinder is prachtig
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje en zeker mooie vlinder.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, de vlinder komt er heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ook al zo'n Stampin'Up topper gebruikt. Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAUW wat een bjoetie met die geweldige vlinder erop!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,
    Wat een leuke kaart. Mooi gedaan. Wat een prachtige vlinder, kan me voorstellen dat je bezweken bent. Ik vond het lastig deze kleuren, maar er is veel moois gemaakt voor het kleurenkaartteam, het blijft zo leuk om mee te doen.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart...je vlinder is echt wel heel erg gaaf!
    Gezellige avond, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig mooie stempel heb je gebruikt, het is een prachtige kaart geworden, hier mag je tevreden over zijn.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook al zo mooi! Geniet van alle mooie schitterende kaarten!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie stempel!
    Echt niet te groot! Een hele stijlvolle kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje heb je gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Erna,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt zo met die vlinder helemaal super.

    Lieve Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi stempel, je hebt gelijk, ik heb ook altijd moeite om mooie dingen te gebruiken, maar het resultaat mag er zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die vlinder blijft prachtig om te zien. Helemaal op kaartjes als deze.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is inderdaad een erg grote vlinder, maar hij komt op deze kaart wel heel mooi tot zijn recht.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!