Pagina's

zondag 20 oktober 2013

Laatste dag van dit SUper aanbod!

Hoi hoi!!

Wij hebben vandaag genoten van het mooie weer! Het was heerlijk buiten en we zijn met onze hondjes naar de heide en schaapskooi bij Heerde geweest. Mijn schoonouders wonen in Heerde dus we komen daar regelmatig. We hebben lekker gewandeld! Mmm, nou had ik eigenlijk een foto moeten maken he, waarom vergeet ik dat toch altijd???
Ik hoop dat jullie ook genoten hebben??

Vandaag is de laatste dag dat je heel goedkoop kunt instappen bij Stampin'Up! Voor slechts € 25,= wordt je demonstratrice en kun je zelf je produkten aanschaffen met 20% korting! Of je nu een business op wilt starten of puur voor jezelf (hobby)demo wilt worden, dat maakt allemaal niet uit! 
Aarzel niet langer en kom er bij!! Je kunt je HIER inschrijven! Velen gingen je al voor!

Voordeel van het zijn van demonstratrice is dat je ook nieuwe dingen eerder kunt bestellen! Zo was ik al in de gelegenheid de nieuwe thinlits te bestellen! Ze gaan er komen in twee soorten en zijn binnenkort te bestellen. Ik heb gisteren een voorzichtig eerste probeersel gemaakt en dat is een kerstkaartje geworden:


Je legt de stans in je Big Shot (of ander soort stansmachine) met het cardstock er op. En als je dit er dan doordraait krijg je een uitgestanste kaart waar ook de vouwlijnen al in zitten. Tevens zitten er nog allerlei leuke kleine stansjes bij waarmee je je kaart kunt versieren (zoals o.a. de pijltjes op deze kaart)

Ik zag dat ik er weer een volger bij heb, leuk!! En van harte welkom!!

Voor nu, lieve groetjes en zolang het nog duurt:


3 opmerkingen:

  1. Heerde. Daar bracht ik vroeger altijd de vakanties door
    Erna. Mijn oom en tante woonden er. Ben heel vaak bij de schaapskooi geweest. fietsen door het slingerbos, bij de Dellen, pannenkoeken eten in de Ossenstal. Ben ooit eens verdwaald in een bos toen we er aan het picknicken waren. Was toen wel erg bang, maar de geur van een dennenbos doet me nog altijd aan die heerlijke vakanties denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer mooie kaart, ook de papierkeuze is perfect!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!