Pagina's

dinsdag 15 oktober 2013

Nog een venster kaartje...

Hoi hoi!

Naar aanleiding van de party van vorige week heb ik nog een venster kaart gemaakt. Deze keer ietsje groter. Dit is eigenlijk superleuk om te doen!! 

Dit is hem geworden:


en nog even iets meer van voren:


Dan heb ik nog een leuk nieuwtje; voor de lezers onder jullie die een abonnement op de FLOW hebben: bij de nieuwste versie zit een bijlage van Stampin'Up! En, het leuke is: ik sta er ook in!! 
Eindelijk mag ik het vertellen :-)) want ik wist het zelf natuurlijk al heel lang. 

(foto gemaakt door Kim Jansen)

Ook zo benieuwd en geen abonnee? Vanaf morgen ligt hij in de winkel!!
(laten jullie ook één exemplaar voor mij liggen? haha, ik ben zelf nl. geen abonnee!)

Lieve groetjes en:


6 opmerkingen:

  1. Leuk! :-D

    Eens zien dat ik er 1 kan bemachtigen deze week!
    Ben wel benieuwd...
    ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Erna! En ik heb je al gespot in de Flow bijlage, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Erna, je hebt het verdiend na al dat harde werken en je mooie kaartjes groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!!! Ik ga morgen ook even naar de winkel, ook al heb ik je kunstwerk al in real life mogen aanschouwen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik baal. Ik hoor dat de special NIET bij de uitgave in de winkel zit... Enkel bij de abonnees... Je kaartje is waaw! En gefeliciteerd met je Publicatie!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!