Pagina's

woensdag 16 oktober 2013

Oh oh...

Helaas helaas.... de bijlage die bij de Flow zit (en waar ik insta...) is alleen voor abonnees!!! Dat vind ik dus ECHT heel jammer!!! Evelien was zo lief om een foto te maken van mijn pagina's, dus dat is alles wat ik jullie kan laten zien:

(foto gemaakt door Evelien Jalving)

Mocht er iemand zijn die een bijlage heeft en hem niet wil hebben, mag ik hem dan PLEASE?????

Herkennen jullie mijn foto? Haha, die staat tegenwoordig ook op mijn blog en op mijn Facebook pagina. Het grappige is dat de foto gemaakt werd toen het erg warm was, maar ik moest in verband met het uitkomen van de bijlage in de herfst niet zo'n zomerse foto insturen. Vandaar mijn spijkerjasje maar aangestrokken. LOL.

Gelukkig heb ik ook nog iets anders om jullie te laten zien. De bedankkaartjes die gisteren bij de bestellingen mee gegaan zijn:


Ik ben mijn eigen fototoestelletje kwijt.... hij moet wel ergens zijn want ik heb hem afgelopen week nog gezien. Maar kan hem nu niet vinden. Dus heb ik een ander toestel gebruikt, maar die maakt zo te zien minder scherpe foto's! Ik hoop dat ik hem snel vind! (Lijmpistool ook nog niet gevonden)

Nou lieve bloglezers, bedankt voor jullie bezoekje! En ook bedankt voor jullie reacties! Zó leuk om te lezen altijd! Lieve groetjes en:


6 opmerkingen:

  1. Jammer dat je bijlage er niet in zit. Had net de flow gekocht en ik maar bladeren en bladeren, maar idd niets te vinden. Gemiste kans voor SU. Toch gefeliciteerd Erna!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Erna, wat vind ik dat fijn om et lezen. hahaha
    Ik ben dus niet de enige die alles kwijt is. Gisteren me 3 slagen in de rondte gezocht. 4 velletjes DutchDoobeedoo NIET te vinden, en ik had ze op de Crea in Delft nog gebruikt en getoond aan bezoekers. ??? Maar ook een easelkaart wilde ik aan Wim laten zien, NIET te vinden.
    Ik heb overal in en tussen gezocht. Uiteindelijk in de map met voorbeeldjes die ik mee had naar de Crea, daar zaten de mapjes die ik zocht. Vanmorgen mijn vriendin aan de tel. de easel was bij haar. Had ze per abuis meegenomen. Dus jou gevoel Erna, dat ken ik heel goed. Maar je kaart is prachtig/ (En je foto ook)
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha! Hopelijk raak je niet nóg meer kwijt...
    ;-)
    Jammer van je artikel, had 'm graag gelezen... En je bedankjes zijn prachtig, je bent een heerlijke inspiratiebron!
    Morgen maar eens even bij Joke langs.
    :-D

    Liefs, San

    p.s. je tip van gisteren is 'm geworden, laat het tzt wel op m'n blog zien. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje. Een beetje flauw van Flow dat ze niet gewoon een exemplaar opsturen hé.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer inderdaad, had het graag gelezen.
    Je kaartjes zijn zoals altijd weer super
    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartje , kan je ons ook zeggen van welk merk het kantje is??? Het is fantastisch mooi!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!