Pagina's

zaterdag 12 oktober 2013

Party bij Joke

Donderdagavond gaf ik een party bij Joke. Joke wilde graag iets maken met de Festive Flurry, dus ik had een kaartje bedacht met deze leuke set. De vorm heb ik onlangs op Pinterest gezien en vond ik erg leuk om hierbij te gebruiken. We hebben twee sterren gestempeld en drie sterren gestanst. Ook hebben we het papier gebruikt uit het kleine papier blokje Seasons of Style (132181 / € 8,50) 

Dit is het kaartje wat ik iedereen heb laten maken:

Paper: Whisper white, Cherry Cobbler, Season of Style DSP Paper Stack
Ink: Cherry Cobbler, Crumb Cake, Old Olive
Stamps: Fesive Flurry, Warmth & Wonder
Acc: Festive Flurry framelits, Window Frames Collection Framelits, Old Olive Taffeta Ribbon, Basic Pearls, dimensionals

Voor de gasten had ik een kadootje gemaakt. Van de Winter Frost DSP Paper Stack heb ik van één velletje dit doosje/zakje gemaakt:



Ik heb met de 7/8"scallop circle punch en de 1-1/4" circle punch het labeltje gemaakt. Met silver ribbon heb ik het labeltje aan het zakje vast gemaakt. Daaraan heb ik whisper white bakers twine geknoopt waaronder ik met de itty bitty shapes punch pack uit silver papier verschillende vormpjes geponst heb.

Hieronder het template:

Je neemt dus één velletje, wat je op de lange zijde rilt op 1,5" - 3" - 4,5" - 6"
Of, in cm: 3,5 - 7 - 10,5 - 14cm. Er blijft dan een klein stukje over dat je als plakrand kunt gebruiken.
Aan de korte zijde ril je op 1" (of 2,5cm). Vervolgens knip je kleine stukjes weg zoals op de foto.
Nu kun je het in elkaar zetten en versieren zoals je zelf wilt!

Voor de volledigheid: ook dit idee heb ik gezien op Pinterest :-) Een grote inspiratiebron voor creatievelingen LOL.

Vandaag ga ik verder met de voorbereidingen voor de beurs.
Lieve groetjes en:


5 opmerkingen:

  1. Erna , het is een erg leuk kaartje! Die doosjes zijn ook top!
    Fijn weekend!
    Groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart voor een workshop! EN de presentjes zien er ook gaaf uit!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke party!
    Leuk kaartje gemaakt, ook al hou ik niet van kerstkaarten zelf maken, en ook je kadootje was heel mooi en lekker, hahaha!
    Ik ben fan van je
    ;-)!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf die doosje en eigenlijk zo eenvoudig. Ook maar eens proberen, als de tijd het toelaat. Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de kaart is top ! de doosjes leuk ! geslaagde creaties dus
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!