Pagina's

woensdag 23 oktober 2013

Punch Art

Hoi hoi!!

En... hebben jullie genoten van het prachtige weer gisteren? Ikke wel! Heerlijk buiten geweest met de honden! Gisteravond was het even andere koek he, het regende flink!
Ik kwam terug uit IJsselmuiden waar ik een party had en onderweg veel regen en onweer. Wel een mooi gezicht, iedere keer werd de lucht ineens licht. Ik ben niet bang voor onweer, alleen 's nachts als ik in bed lig hou ik er niet van. Gelukkig hebben wij rolluiken, dus dat geflits als ik in bed lig zie ik niet.

De titel van mijn berichtje is Punch Art. Ik denk dat de meesten van jullie dat wel kennen. Met behulp van punches maak je de leukste figuren. Als je inspiratie wilt voor punch art moet je maar eens googelen en dan op afbeeldingen kijken. Zó leuk!

Gisteren heb ik dan ook een Knorretje gemaakt met behulp van punches. Voor een klein vriendinnetje van ons die a.s. vrijdag 2 jaar wordt. Het voorbeeld heb ik ook op internet gevonden. Knorretje is alleen een beetje dik geworden maar dat zullen de gebakjes zijn haha. De ballonnetjes vond ik ook zo leuk. Ze heeft een korte naam dus ik heb elke ballon een letter van haar naam gegeven.
En zien jullie de tekst onderin? Dat is één van de 24 leuke nederlandse stempeltjes! 


Nu ga ik weer gauw verder met de voorbereidingen voor de teamdag a.s. zaterdag.
Lieve groetjes en:


6 opmerkingen:

  1. Ach wat een schatje, lijkt mij leuk om te maken. En Knorretje te dik?Nou dat geloof ik niet want dat zijn ze van nature al. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geinig kaartje Erna. Mooie kleuren met Knorretje als blikvanger!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe leuk deze kaart en de tekst stempel is inderdaad heel gaaf!
    Groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh geweldig, echt een super leuke kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erna,

    Wat een leuke lieve kaart, super leuk gedaan met die ponsen, leuk biggetje geworden.
    En de nederlandse teksten van Stampin'Up zijn leuk, maar.....ze zijn zo klein.
    Ik had gedacht dat ze de bestaande teksten in het nederlands zouden doen met dezelfde lettertypes en grotes, maar helaas.
    Misschien komen er meer. En anders gaan we toch maar engelse teksten gebruiken, ik heb al één set aangeschaft.

    Fijn weekend en groetjes van Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!