Pagina's

maandag 21 oktober 2013

Stampin'Up! Envelope Punch Board

Hoi hoi!!

Als demonstrator van Stampin'Up! heb je het voorrecht dat je bepaalde artikelen al eerder kan bestellen. Dat is ook het geval met het Envelope Punch Board dat binnenkort op de markt komt! Ik was wat aan het spelen met dit board en ontdekte ineens een leuk figuur!
Dat heb ik gebruikt om mijn kaartje van vandaag te maken. Het vierkant ligt er als het ware bovenop. Maar zit ook vast aan de hoekjes die eronder uit komen, grappig he?

Dit is het kaartje:

En hier heb ik even een foto van bovenaf gemaakt zodat je goed kan zien wat ik bedoel:


Je kunt niet alleen enveloppen maken in elke gewenste maat, je kunt ook leuke doosjes maken met het evenlope board! Ik ben er heel blij mee en zodra het ook voor jullie te bestellen is zal ik het zeker melden!

En dan ga ik nu weer verder met het voorbereiden van mijn teamdag. Komende zaterdag houd ik een dag met mijn teamleden en gaan we gezellige dingen doen en natuurlijk ook lekker freubelen!

Lieve groetjes en:


5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Erna. En leuke vorm inderdaad! Veel succes en plezier alvast met de teamdag. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erna ziet er erg leuk uit, begrijp dat het multifunctioneel is!
    Mooie kaart!
    Groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart ennuh ....... ik heb heel veel zin in zaterdag!! Succes met de voorbereidingen; ik ga zo ook maar eens verder met de swaps.
    Groetjes, Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Erna, supermooi de kleuren ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beauty. Lekker he, zwart wit rood. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!