Pagina's

donderdag 3 oktober 2013

SU-per Challenge #16: cijfers en letters

Hoi hoi!

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start op het SU-per Challenge blog! Deze keer een thema: Cijfers en Letters!
Voor wie mij op Facebook volgt weet al dat ik afgelopen week niet zo'n beste dag had met freubelen.... van alles ging verkeerd! Ik wilde een aantal opdrachten (die ik voor mezelf heb) af krijgen maar dat bleek een beetje te veel voor de tijd die ik had. Zo kwam het dat mijn potje embossingpoeder omviel (oops!). Vervolgens wilde ik een reeds gestempelde kaart gaan embossen met de Big Shot en heb ik de kaart verkeerd om in de embossingfolder gelegd... Bij een ander kaartje had ik eerst met zwarte (langzaam drogende) inkt gestempeld. Toen wilde ik andere gestempelde stukjes gaan embossen met embossingpoeder, viel er natuurlijk poeder over dat nog niet droge stukje... Tot slot ging ik ook nog met mijn mouw door een nog niet schoongemaakte stempel en toen dacht ik; ik kan maar beter stoppen voor vandaag.

Ik had die dag ook nog mijn kaartje willen maken voor deze challenge maar dat heb ik dus gisteren maar gedaan. Aangezien ik gisteren ook niet zo heel veel tijd over had is het een "snel" kaartje geworden.
Met "oud" designpapier van Stampin'Up! Maar dat papier heb ik nog steeds bewaard omdat ik het zulk vrolijk papier vind! Ik word er helemaal blij van als ik dat papier zie! 
Dit is mijn kaartje geworden:

Paper: Pacific Point, Whisper White, Real Red, Pear Pizzazz, retired DSP
Stamps: Sassy Salutations
Acc: Pacific Point ribbon

Ben wel benieuwd of jullie het herkennen, zo'n pech-knutsel-dag! Doen jullie wel weer mee met onze challenge? We hebben ook een oproep voor twee nieuwe DT leden, dus als je zin hebt??? Reageer!!

Voor nu weer bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:



7 opmerkingen:

  1. Het is weer een schattige kaart. Zo kan je er nog wel een paar maken. Echt leuk om te versturen. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele frisse kaart ! Goed gelukt na zo'n pechdag !
    Herken het ! Stoppen is de beste keus !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jazeker....soms gebeurt dat.....maar er is toch nog een hele leuke kaart uit voort gekomen!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vrolijk gekleurde kaart.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker bezig noemen we dat. Inderdaad stoppen en een boek gaan lezen ha ha, heel herkenbaar hoor. Inderdaad een heel vrolijk kaartje met dit dessin papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, iedereen heeft wel eens een pechdag. Ik heb het nog nooit zo erg gehad als jij, maar eigenlijk gaat er altijd wel iets (kleins) fout bij mij... Kaartje is erg mooi, heerlijke kleurencombo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihihi, het klinkt zo grappig Erna. Ik zie het voor me. Stel je werd gefilmd en wij zagen het allemaal gebeuren....
    Ik kan me helemaal voorstellen dat je denkt: Ik stop ermee voor vandaag!
    Maar je kaart is wel super geworden .
    Ik probeer weer mee te doen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!