Pagina's

donderdag 17 oktober 2013

SU-per Challenge #17: Sketch!

Hoi hoi!

Allereerst heel erg bedankt voor al jullie leuke reacties zowel op mijn blog, als facebook en andere manieren op de publicatie in Flow! Echt heel erg leuk om te lezen en te horen. Jullie zijn echt super!!

Vandaag gaat er weer een nieuwe SU-per challenge van start en deze week hebben we een sketch voor je! Na onze DT-call hebben we maar liefst vier nieuwe designteamleden erbij en ook zij draaien gelijk mee met deze challenge!

Dit is mijn kaartje:

Paper: Crisp Cantaloupe, Baked Brown Sugar, Whisper White
Ink: Crisp Cantaloupe, Baked Brown Sugar, Early Espresso
Stampset: My Friend
Acc: Clear Blocks, Color Spritzer Tool, Candy Dots Neutrals

Ik heb voor mijn kaartje de "clearblock stamping" techniek gebruikt. Met je clear block "stempel" je in je inktpad en vervolgens op het papier. Je krijgt dan leuke gekleurde vormen! Ik heb verschillende groottes gebruikt. Daarna heb ik een met een donkere inkt een tekst gestempeld. Vervolgens heb ik de randjes gesponst en met de spritzer tool nog wat spetters aangebracht op het witte papier. 

Op het SU-per challenge blog kun je zien wat de andere teamleden met deze sketch gedaan hebben. Heel veel mogelijkheden! 

Zo en nu ga ik weer verder 'spelen' met iets nieuws dat ik in huis heb, het resultaat zien jullie morgen!

Lieve groetjes en:


7 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje zeg! Leuke techniek ook. Heb het ook eens geprobeerd, maar omdat ik de clearblocks van stampin up nog niet heb, werkte het voor geen meter haha... Bij jou wel goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gewoon met je clearblock stempelen :) een heel leuk resultaat heb je hier mee gekregen.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi mooi, lekker strak, mooie kleurencombo, bedankt voor de inspiratie
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee met de clearblokken. Ga ik ook eens proberen! goede tip. Je kaart ziet er heel leuk uit.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje Erna en idd een super leuk idee om te doen, het geeft een heel leuk effect!

    groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geeft een leuk effect met die blokjes! Mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!