Pagina's

donderdag 31 oktober 2013

SU-per challenge!

Hoi hoi!

Allereerst bedankt voor de vele leuke reacties op mijn kleurenkaartje van gisteren! Echt heel leuk om allemaal te lezen!! En welkom aan mijn nieuwe volgers, leuk dat jullie mijn berichten willen volgen!!

Dan nu over naar het bericht van vandaag. Er is weer een nieuwe uitdaging op het SU-per challenge blog en met vier nieuwe design team members héél veel inspiratie met de kleurenchallenge van deze keer! Dit is mijn kaartje geworden:

Paper: Pool Party, Whisper White, Silver Glimmer paper, Winter Frost Specialty DSP
Ink: Bermuda Bay, Island Indigo
Stamps: Ornament Keepsakes, Wishing you
Acc: punch pack star punch, ornament keepsakes framelits, circle card thinlits, silver ribbon, 2 1/2" circle punch

Doen jullie ook weer mee? Elke challenge maak je kans op een plek in de TOP 3, en na twee uitdagingen maak je zelfs kans op een leuke prijs!! Ook als je niet in de Top 3 hebt gestaan!

Je kunt het blog HIER vinden.

Lieve groetjes en:


6 opmerkingen:

  1. Hoi Erna,

    Woh...wat een prachtige mooie kaart.
    Hele leuke materialen van Su, daar worden we weer zooo hebberig van, maar ondanks dat....hij is prachtig.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel erg mooie kaart ! het papier, het model, helemaal top !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Erna.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf!! Ik vind je papier helemaal super! Ook het model van de kaart is leuk!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!