Pagina's

zaterdag 26 oktober 2013

Team dag... en nog eventjes een herinnering voor die SUPER aktie van 25% korting!

Hoi hoi!

Vandaag houd ik een gezellige dag voor alle downlines in mijn team. We gaan lekker freubelen en kletsen natuurlijk een een aantal workshopjes volgen. Ik heb er superveel zin in!

We gaan natuurlijk ook swappen! Ik zal jullie morgen laten zien wat er zoal geswapt is!

Ik wilde jullie nog wel even herinneren aan de aktie van stempelsets met 25% korting! Deze aktie duurt maar één week dus heel veel tijd is er niet meer.


Én ik verloot een waardebon van 10 euro onder iedereen die een stempelset met korting 
bij mij besteld!! Klik op de afbeelding hierboven om naar de voorbeelden te gaan!
Je kunt je bestelling aan mij doorgeven via mail: erna.logtenberg@gmail.com

Lieve groetjes en:


1 opmerking:

  1. Veel plezier op je teamdag vandaag. Ben benieuwd naar de swaps.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!