Pagina's

maandag 28 oktober 2013

Teamdag! (verslag :-)

Hoi hoi!!

Alle foto's zijn uitgezocht en nu heb ik tijd om een een verslag te maken van mijn teamdag afgelopen zaterdag. Wat was het gezellig!! 11 dames kwamen naar Apeldoorn waar ik een zaaltje gehuurd had om de dag door te brengen. Helaas kon niet iedereen uit mijn team komen, maar wie weet een volgende keer zijn zij er ook bij!

Met de Build a Banner Simply Created Kit had ik een welkomst-slinger gemaakt:


José had monchoutaart en kwarktaart meegebracht:


Al vrij snel gingen we swappen want we zijn natuurlijk reuze benieuwd naar wat iedereen gemaakt heeft. We stonden hiervoor in een kring en iedereen ging om de beurt langs met haar swap:


En wat werd er geswapt???? Dat zie je hier:


Uiteraard hadden we ook een aantal workshops over de dag heen. 
Voorbereid door Gonny, Christa en mijzelf:



En dit zijn de resultaten van al het harde werken:



Chantal moest nog even een onverwachte foto van mij maken :-)


Hier demonstreerde ik een nieuw artikel dat binnenkort op de markt komt!


En natuurlijk heb ik het nieuwe supergave t-shirt al in huis dat Eveline van Heijst geregeld heeft voor alle "Pinkies" in Nederland. Dus dat moest ik even showen en dit is de achterkant:


We gaan dit shirt natuurlijk dragen op Convention komende november in Engeland!!

Nou ik hoop dat jullie het leuk vinden om dit verslagje te bekijken! Krijg je al zin om ook eens met het mooie papier en stempels van Stampin'Up! aan de slag te gaan?? Dat kan altijd! 
Je kunt mij mailen of bellen voor meer info!

Voor nu, lieve groetjes en:


2 opmerkingen:

  1. Leuke foto's Erna, hard gewerkt ook.
    Groetjes, Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hoop leuke foto's! Ziet er allemaal erg gezellig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!