Pagina's

woensdag 2 oktober 2013

Tóch nog nieuws!

Meldde ik gisteren in mijn berichtje dat ik iets verteld had wat ik niet mocht vertellen.... Ik mag het nu wel met jullie delen! Dussss daar gaat ie dan!




Vanaf 7 oktober a.s. is het mogelijk om voor slechts EUR. 25,= demonstratrice te worden bij Stampin'Up! Wat krijg je hiervoor????

- Een starterpakket dat je zelf mag samen stellen ter waarde van 25,= EURO (met een maximum van EUR. 26,95. 
- 30% korting op je eerste bestelling als demonstratrice, die je binnen 45 dagen doet (en minimaal EUR 200 bedraagd)
- Een pakket met catalogi (de jaarlijkse en seizoenscatalogi, beide 8 stuks)
- Een pakket met uitnodigingskaarten en bestellijsten om je inschrijving gelijk een goede start te geven.

(KLIK op de afbeelding voor een groter formaat)
Deze aanbieding is slechts TWEE weken geldig! Dus wil je er van profiteren?? Schrijf je dan snel in vanaf 7 oktober! Dat kan via deze LINK

Ik zou het heel leuk vinden JOU te mogen verwelkomen in mijn gezellige team!!

Heb je nog vragen??? Dan mag je me natuurlijk altijd mailen of bellen!

Voor nu, lieve groetjes en:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!