Pagina's

maandag 14 oktober 2013

Verslag van de beurs!

Hoi hoi!!

Even tijd maken om verslag uit te brengen van de beurs van gisteren. Op Facebook kreeg ik al zoveel vragen over hoe het geweest was. Nou, daar gaat ie dan:

's Ochtends al op tijd er uit. De spullen waren gelukkig allemaal al ingepakt. Maar, zoals jullie waarschijnlijk ook gemerkt hebben, de regen kwam met bakken uit de lucht! Dus over alles nog vuilniszakken gedaan en de spullen in de auto gezet. Vervolgens naar de Americahal gereden en even zoeken welke ingang we moesten hebben. Chantal en ik kwamen toevallig tegelijk aan dus dat was ook mooi. Onze spullen in de regen naar de ingang brengen en toen even zoeken welke tafel we hadden. Helemaal achteraan, haha! Dat werd dus even sjouwen. Ik zag hier en daar al ervaren beursgangers met steekwagentjes dus dat is een goeie voor een volgende keer! 
Toen we onze tafel gevonden hadden zijn we de spulletjes uit gaan pakken. Ik had vorige week op de markt nog zwarte stof gekocht om over de tafel heen te leggen en dat zag er erg mooi uit al zeg ik het zelf :-))

Om half 11 ging de beurs open en kwamen de bezoekers binnen. We hebben een leuke en gezellige dag gehad. Vooral onze workshops waren erg in trek. Chantal had een memoblokje gepimpt en twee voorbeelden gemaakt. En ik had een doosje in twee uitvoeringen gemaakt. Verder veel mensen gesproken en onze visitekaartjes uitgedeeld natuurlijk. 

Dit is een foto van onze kraam:


En ééntje met mij erbij :-)



en dit is een foto van onze workshoptafel:


Wat ziet hij er nog netjes uit he! Dat was in de loop van de dag wel anders!! LOL.

Al met al een geslaagde dag! 

En nu kan ik me weer storten op de voorbereiding van een volgende aktiviteit.

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


2 opmerkingen:

  1. Leuk voor je dat het ondanks de regen een beetje gezellig was
    ik ben op de creabeurs in Arnhem geweest en daar was het ook niet echt heel erg druk het gaat met al die beurzen denk ik ook een beetje achteruit heb ik het idee je kon met gemak overal bij komen nou dat was een aantal jaren geleden wel anders dan stond je drie rijen dik te wachten niet leuk voor de verkopers nu maar wel voor mij te overzien groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, Erna!
    Ziet er supergezellig uit, zeg!
    Nu weet ik echt zeker dat ik er de volgende keer bij wil zijn, hahaha!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!