Pagina's

dinsdag 1 oktober 2013

WOW Wat een NIEUWS!!!

Goedemorgen!!!

Het is FEEST bij Stampin'Up!! Kijk maar:


En weet je waarom het FEEST is???? Omdat Stampin'Up! dit jaar 25 jaar bestaat!! En bij een feestje horen cadeaus, niet waar?? 
Het eerste cadeau dat je krijgt is het volgende: 

Als je een party geeft tussen 1 en 31 oktober 2013 en je haalt op die party een omzet van € 350,= of meer, dan krijg je nu tijdelijk € 25 euro MEER aan hostess credits!! Je mag dan voor € 80,= aan GRATIS EXTRA artikelen uitzoeken!!! 
Wil je hier van profiteren?? Neem dan snel contact met mij op voor het maken van een afspraak, want mijn agenda loopt snel vol!

*****

Brrrrr. was ik toch ff te vlug met mijn nieuws.... ik mocht wat hier stond nog niet vertellen.... sorry!! Houd mijn blog dan maar in de gaten want op 7 oktober heb ik weer nieuws!

*****

We zijn nog niet klaar.....

Al héél snel kan ik jullie nóg een leuk nieuwtje vertellen!!!!
Er zit iets aan te komen waar heel veel mensen al lang op wachten.... Ik mag helaas nog niets verklappen hierover, maar geloof me, het is echt HEEL erg LEUK en een antwoord op de vraag van VELEN!!  Zodra ik het mag vertellen staat het op mijn blog!!

Nou, dat is wel weer genoeg nieuws voor vandaag...

Wil je meer weten over iets dat ik schreef, aarzel niet om contact op te nemen!! Mijn gegevens staan hier bovenaan. Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!