Pagina's

vrijdag 8 november 2013

En de winnaar is........

Hoi hoi!

Zoals gisteren beloofd, maak ik vandaag de winnaar bekend van de Waardebon van maar liefst 
10 EURO!!!! Iedereen die bij mij een stempelset besteld heeft met 25% korting in de aktieperiode kreeg van mij een lootje naar het aantal sets dat hij/zij besteld had. Die lootjes heb ik in de broodtrommel van Sharon gedaan en Sharon heeft ook het winnende lootje getrokken!






En de gelukkige winnaar is......... :





Monique Dekker!! 

De waardebon komt zo snel mogelijk naar je toe!! En van harte gefeliciteerd!!!

Lieve groetjes en:


3 opmerkingen:

  1. Hoi Erna,

    Zo te zien zitten er niet zoveel lootjes in het bakje,ik had er al drie sets besteld.
    Leuk voor Monique, gefeliciteerd, weer een leuk begin voor een stempelset.
    Bedankt dat we mee mochten loten.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. klopt Sippie, alleen kan ik niemand dwingen om meer bij mij te bestellen natuurlijk, haha. Ik ben heel blij met alle bestellingen die wél bij mij gedaan worden! Lieve groetjes, Erna

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!