Pagina's

maandag 11 november 2013

Gate Fold Window Card....

Hoi hoi!

Na een weekend met weinig afspraken (lekker uitgerust) er vandaag weer tegenaan! Maandag is poetsdag bij mij en het hele gebeuren is weer klaar voor vandaag! Op het blog van de SU-per Challenges (waar ik designteam lid ben) heb ik vandaag een filmpje geplaatst dat ik afgelopen weekend op youtube tegenkwam. Ik vond het zo'n leuke kaart dat ik er vanmiddag zelf eentje gemaakt heb. En het is nog heel simpel te maken ook!


Klik HIER om naar het SU-per blog te gaan zodat je het filmpje kunt bekijken!

Verder hebben wij een beetje feest vandaag want onze lieve (oudste) hond is vandaag jarig en ze is 8 jaar geworden! 


En hier nog een foto van allebei onze schatjes, haha
Moeder en dochter, de dochter wordt in januari 6 en is een grote boef!


Ik zag dat ik ook een nieuwe volger heb, welkom!!!

Voor nu, lieve groetjes en:


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart....ik heb net naar het filmpje gekeken.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Erna,
    ik zag het filmpje! Jouw kaart is ook super geworden zeg!
    En gefeliciteerd met je hond!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart!
    Filmpje ook top!
    En happy birthday to ........

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ge het filmpje eens bekijken want je kaart is erg mooi geworden, hopelijk heb je je oudste hond lekker verwend, wat een schatjes zeg, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!