Pagina's

zaterdag 2 november 2013

Jippie! Envelope Punch Board nu ook voor jullie te koop!

Hoi hoi!

Nadat wij als demonstrators al een poosje met het Envelope Punch Board hebben kunnen spelen is het artikel nu ook voor jullie te koop! Het is een heel veelzijdig ding, je kunt er enveloppen in alle maten mee maken. En daarnaast kun je er ook leuke doosjes en tags en andere leuke dingen mee maken! Hieronder een filmpje en, als je even googled op envelope punch board kun je nog veel meer leuke dingen vinden die je er mee kunt doen! 




Er zit een maat tabel bij in inches en een aparte stikker met de maten in centimeters!
Heb je nog vragen of wil je het Punch Board eerst een keertje zien? Dat kan!! Neem gerust contact met mij op!

Vanmiddag heb ik nog even gespeeld met mijn nieuwe Christmas Star (single stamp: 134813, 11,95)

Paper: Midnight Muse, Crumb Cake, Whisper White
Stamps: Christmas Star, Greetings of the Season
Ink: Soft Sky, Midnight Muse, Crumb Cake
Acc: linen thread, Vintage Faced Designer Buttons, Candy Dots

Nog een prettig weekend! Lieve groetjes en:



4 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!