Pagina's

dinsdag 19 november 2013

Mojo Monday kaartje

Hoi hoi!!

Alle swaps zijn af, de koffer staat klaar, alle informatie is uitgeprint, dusssssss heb ik nu eventjes tijd om zomaar een kaartje te maken!! Heerlijk!

Ik kwam de nieuwe sketch van Mojo Monday tegen en dat was precies een goeie sketch voor mij.
Dus ik heb een nieuwe stempel gepakt en daar dit kerstkaartje mee gemaakt.



Had ik al eens gezegd dat ik de groene kleur Gumball Green zo mooi vind? Nee? Nou, bij deze! 
Ik vind het een hele mooie heldere kleur groen die heel goed past bij een kerstkaart.

De stempel heb ik ingekleurd met markers en dit heb ik op een stukje rood glitterpapier geplakt. Het mooie van het glitter papier van Stampin'Up! is dat het helemaal niet bladdert, er komt helemaal niets af! Daarom is het zulk fijn spul om te gebruiken. Je kunt het ook makkelijk ponsen. Het is in drie kleuren te krijgen: rood, zilver en champagne kleur. En kost voor 2 vellen van 30,5 x 30,5 cm € 5,95.
Silver: 124005 / Champagne: 127885 / Red: 121790

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog! Lieve groetjes en:


3 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaart!
    En wat een paar leuke dagen ga je tegemoet... Heerlijk genieten!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie frisse kleuren, inderdaad het groen is een mooie kleur. Veel plezier in Manchester, geniet er van. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dat papier met die grote polkadots past er perfect bij. MOOI!
    Fijne dagen.
    Liefs Gonny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!