Pagina's

zaterdag 23 november 2013

Nog een paar andere swaps....

Hoi hoi!!

Vandaag is alweer de laatste dag van Convention! Jammer!!!!

Wij zitten met z'n 11-en in hetzelfde hotel en met deze groep hadden we via een Facebook groep al heel veel voorpret! Ook bedacht iemand dat het leuk zou zijn om voor deze club aparte swaps te maken. Dus heb ik memo blokjes gekocht en die gepimpt. Ik heb met het Envelope Punch Board het kleine flapje aan de voorkant gemaakt. Leuk he??

Dit is mijn "hotelmaatjes-swap" geworden:


Het omslag cardstock is het Natural Composition Specialty paper wat in verschillende dessins in een pak geleverd wordt. Heel mooi en stevig papier! 

Het kleine labeltje is van een retired set, helaas niet meer verkrijgbaar, maar ik heb hem hiervoor wel gebruikt omdat ik het zo'n leuk effect vond.

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


8 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk gedaan.
    Ook je swaps zijn heel goed gelukt.....wat en werk zeg!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk gemaakt Erna,heb je hem dan dicht gemaakt met een magneetje of met klittenbandrondjes? Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke cover voor het memoblokje. Heel veel plezier nog de laatste dag.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super super mooi zeg!!

    Wij wensen je een fijn weekend toe :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er heel mooi uit!
    Begrijp dat het super veel werk was!!!!
    Ben zelf met uitdeeldoosjes bezig voor mijn kleindochter!
    Een klas van 32 ll is al veel!
    En dan te bedenken dat een enkeling het doosje voorzichtig openmaakt! De rest scheurt het om het snoep eruit te halen !!!!!
    Maar jouw swaps zijn top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat lijkt me dat leuk zeg! Heel mooi gedaan!!! Geniet er nog van!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ziet er leuk uit, maar wat een werk ! top
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!