Pagina's

woensdag 13 november 2013

Promotie kadootjes!

Hoi hoi!!

Mijn team van Stampin'Up! demonstrators is groeiende en ondertussen zijn er ook weer een aantal teamleden gepromoveerd naar het volgende level bij Stampin'Up!
Dat is altijd weer een hele prestatie en zeker iets om trots op te zijn! 
Voor degenen die promoveren maak ik altijd een kadootje en zo heb ik afgelopen tijd deze kaartjes en verpakkingen gemaakt. Wat in de verpakking zit ga ik hier (helaas voor jullie) niet delen want dan is de verrassing er af voor eventuele volgende promoties :-))) 


Maar liefst vier promoties had ik te vieren dus ook vier pakjes:


En vier bijpassende kaartjes:


Ik heb hier het grijze "smoky slate" papier gebruikt. Samen met de leuke set "simply stars".
Deze grijze kleur combineert heel leuk met de blauwe kleuren "island indigo" en "pool party".

Inmiddels hebben degenen waar het om gaat hun pakketje wel in de bus, dus kan ik het laten zien aan julie. In ons team is het ook gewoon genieten van de contacten met elkaar en het delen van inspiratie en nieuwe dingen! 

Kortom, gewoon hartstikke gezellig om Stampin'Up! demonstrator te worden! Heb je hier ook al vaker over gedacht? Aarzel dan niet om contact met mij op te nemen om je vragen te stellen! Ik help je graag!! En verwelkom je zeker graag in mijn team!

Lieve groetjes en:


3 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch ook een lieve "Team-mama" voor je team.
    :-D
    En je mag terecht trots zijn op zulke kanjers!
    Gefeliciteerd iedereen!
    En blijf elkaar lekker inspireren, daar geniet iedereen weer van, hahaha!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw....wat ontzettend mooi!

    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!