Pagina's

donderdag 7 november 2013

Schilderijtje....

Hoi hoi!

Een hele tijd geleden vond ik bij de HEMA een leuk fotolijstje met een "verdieping" erin.
En ik nam hem mee omdat ik dacht, daar ga ik iets leuks mee doen..

Ooit had ik al eens een leuke layout gezien met allemaal gekleurde vlindertjes en ik dacht dat dat in dit lijstje ook wel heel leuk zou zijn. Dus ik heb in verschillende tinten blauw en wat grijs een aantal vlindertjes gestanst met de Beautiful Wings Embosslits (118138, € 11,95) en daar dit schilderijtje mee gemaakt:

Paper: Smoky Slate, Basic Gray, Island Indigo, Pool Party, Soft Sky, Tempting Turquoise
Acc: Basic Jewels, Beautiful Wings Embosslits, basic gray ribbon, HEMA foto lijstje

Leuk he?? 

Heb je de afgelopen periode een Stampin'Up! stempelset bij mij gekocht met de 25% korting aktie??? Hou dan mijn blog in de gaten, morgen laat ik weten wie de waardebon van € 10,= gewonnen heeft!

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


5 opmerkingen:

  1. Wauw, Erna!!! Wat een mooi schilderij zeg!
    En een supergoed idee! Past perfect op mijn hobbykamer.
    ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeee da's een bekend concept ;-)
    In die blauwtinten issie ook erg leuk.
    Toevallig ga ik van de week ook een nieuwe maken voor bij Joop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk gedaan!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een enig schilderijtje heb je gemaakt.
    Helemaal leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat leuk, en laat ik die mal nu ook hebben ;) Ik had het idee ook al ergens gezien op Pinterest en de mal toen gekocht bij jouw, maar nog niets voor mezelf ermee gedaan, alleen kaartjes voor een ander haha.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!