Pagina's

dinsdag 12 november 2013

Sketch

Na een hele tijd lukte het mij weer eens een kaartje te maken met een sketch van een challengeblog, "Elke kaart een feestje". Helaas ben ik te laat met het uploaden, dus hij kan niet meedoen met de uitdaging. Maar ik vind hem wel leuk genoeg om hem te laten zien...


Op drie stukjes wit papier plakte ik verschillende soorten washi tape van Stampin'Up! Vervolgens kleurde ik met SU markers (stempelstiften) de stempel in en drukte die af op Whisper White Papier.
Vervolgens alles opgeplakt. Ik vond het sterretje rechtsbovenaan in mijn kast en maakte die met een strikje vast aan de kaart. Dit is de sketch:

De stempel komt van de collectie "single stamps" welke verkrijgbaar zijn tot 31 januari 2014. Er staan nog veel meer mooie single stamps op. Je kunt de stempels HIER bekijken.
Als je er iets van wilt bestellen is het voldoende om mij een mailtje te sturen! 

Wisten jullie trouwens ook dat Stampin'Up! een "uitverkoop-hoek" heeft? Dat heet bij SU de "Clearance Rack". via mijn webshop kun je bekijken welke artikelen met korting besteld kunnen worden. Het zijn artikelen die niet meer in de lopende catalogi staan maar nog steeds de moeite waard zijn om mooie dingen mee te maken! Mijn webshop vind je HIER.
Via de button "shop"rechtsbovenin kun je de clearance rack vinden.

Dat was het weer voor vandaag, lieve groetjes en:


2 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi....de tape lijkt wel papier!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat je te laat bent Erna want hij is wel erg mooi!
    Het tape lijkt idd net papier! Wat een goed idee...
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!