Pagina's

woensdag 27 november 2013

Souvenirs voor mijn Teamleden

Hoi hoi!

Alsof ik nog niet genoeg geswapt heb voor Manchester, ben ik thuis gelijk weer aan de slag gegaan met nieuw papier dat we allemaal gekregen hebben en dat in de Voorjaars catalogus van 2014 zal verschijnen. Daarmee heb ik deze envelopjes gemaakt met een klein souvenirtje voor mijn teamleden.

Het papier heet "Retro Fresh" en er zitten weer allemaal leuke designs bij!


Ik heb 3 designs gebruikt:




De stempels (label en pijlen) zijn van het setje "Hello Lovely", een stempelset die in onze tas als kadootje zat. Hij staat in de catalogus op pagina 22.

Mijn team-maatjes zullen het kadootje inmiddels wel in de bus hebben dus jullie mogen nu meegenieten :-)
Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


8 opmerkingen:

  1. Heel mooi die envelopjes Erna...daar zullen ze vast blij mee geweest zijn.
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gemaakt Erna groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superlief van je, Erna!
    Heel mooi gemaakt!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke envelopjes en een mooi papier.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, wat ben jij goed bezig geweest Erna, schouderkloppie hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt Erna. Haha, je bent wel weer druk geweest je eerste dag thuis. Ik zag meteen dat het van ons nieuwe papier was, super leuk!! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!