Pagina's

donderdag 28 november 2013

SU-per Challenge #20: Kleuren Challenge!

Hoi hoi,

Het gewone leven begint al weer aardig z'n gangetje te gaan na Convention!
Gisteren ben ik zowaar eventjes met mijn dochter mee geweest en heb ik even op haar pony gereden. Nou ja, gestapt hoor... haha. Ik kan niet echt paardrijden, heb wel eens lessen gehad maar nadat ik er twee keer flink af gestuiterd ben durfde ik niet meer. Maar ik heb al zoveel meegeholpen met het poetsen en zadelen en heb gemerkt dat Leandra (want zo heet ze) echt heel lief is. Dus probeerde ik gisteren een rondje te stappen, tot grote vreugde van Sharon, die perse een foto wilde maken! 


Maar nu over naar de Challenge van vandaag! Het is weer tijd voor een kleurenuitdaging bij SU-per Challenges en dat is vandaag een leuke! 


En dit is mijn kaartje geworden:

Paper: Crumb Cake, Strawberry Slush, Watercolor paper
Ink: Crumb Cake, Strawberry Slush, Pear Pizzazz, Stazon Black
Stamps: Gorgeous Grunge, So Very Grateful (not available yet)
Acc: Strawberry Slush Ribbon, basic jewels

Ga gauw even kijken op het blog wat de overige teamleden gemaakt hebben! Het is de moeite waard!
En, doen jullie ook weer gezellig mee? Als je niet exact dezelfde kleuren hebt, gebruik je gewoon kleuren die dicht in de buurt komen.

Lieve groetjes en:

6 opmerkingen:

  1. Ik heb je kaart gepind op Pinterest, do I have to say more?

    Prachtig!! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart!

    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart. Leuke stempelset is dit. Nog even wachten!
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het werd een hele mooie, stijlvolle kaart
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Erna!
    En die pony staat je goed!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtig kaartje is het geworden Erna!!

    lieve groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!