Pagina's

donderdag 14 november 2013

SU-per Challenges #19!

Hoi hoi!

Vandaag is het weer tijd voor de nieuwste uitdaging van SU-per Challenges! Het is dit keer een Thema uitdaging en het thema is, hoe kan het ook anders: Herfst!

Ik dook mijn kast in op zoek naar passende stempels en kwam al snel de supergave set Gently Falling tegen! Daarmee heb ik een rijtje bladeren gestempeld en met de bijpassende "two-step" stempels, stempelde ik de binnenkant van de bladeren.


Ik heb ook nog even wat glitter gebruikt voor een leuk effect:

(wel moeilijk te zien maar toch...., klik even op de foto voor een vergroting!!)

 "two-step" stamps zijn stempels waarmee je over elkaar heen stempelt. Je stempelt eerst één van beide vormen, daarna pak je je stempel liniaal zodat je met de bijpassende stempel precies over de eerste afdruk heen kunt stempelen. In dit geval heb ik geen stempel liniaal gebruikt maar op de gok er overheen gestempeld. 
Hiermee kun je hele mooie dingen maken! Er staan best veel van dit soort "two-step" stempelsets in de catalogus. Om jullie een indruk te geven hoe dit in de praktijk gaat heb ik ook even een filmpje opgezocht. Catherine gebruikt hier een oude stempelset maar het principe is natuurlijk hetzelfde!


Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!

Ga gauw kijken op het SU-per Challenges blog en doe mee met de nieuwe uitdaging!

Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog!!


Lieve groetjes en:



3 opmerkingen:

  1. een prachtig kaartje, ik hou wel van deze warme kleuren!

    groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke techniek heb je gebruikt Erna. Ik ga dit zeker ook eens proberen. Complimenten voor je mooie herfst kaart.

    Liefs,
    Leintje*

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!