Pagina's

vrijdag 22 november 2013

Swaps swaps swaps!!

Hoi hoi!

Op het moment dat jullie dit lezen zit ik in Manchester!! Jippieeee!!!

Een goed gebruik bij Stampin'Up! is het swappen! Wat is swappen???? Je maakt een X-aantal dezelfde kaarten/doosjes/boekenleggers of wat je ook maar bedenkt. En je maakt die om te ruilen met andere freubelaars. Zodat je van elkaar weer nieuwe ideeën opdoet en allemaal leuke kadootjes mee naar huis neemt. Het is zó leuk om thuis alle gekregen swaps te bekijken!
Voor Manchester ben ik flink aan de slag gegaan. Ik had in mijn hoofd om 200 swaps te maken. Er komen ongeveer 1000 demonstrators maar eh, zelfs ik vind dat te veel voor swaps hoor, LOL!

Ik kreeg hulp van twee lieve stempelvriendinnen en samen hebben we hard gewerkt om 210 (want zoveel zijn het er geworden) swaps te maken! Om er nog een beetje variatie in te houden heb ik zes verschillende kleuren gebruikt. Hieronder zie je het resultaat:

(klik op de afbeelding voor een vergroting!)

En hoe ziet het er uit als je alle swaps "even" over je bureau heen legt??????


Leuk he!! 

Om een indruk te geven wat voor materiaal ik gebruikt heb:

35 vellen A4 Naturals White Cardstock
24 vellen Crumb Cake (12"x12")
210 parels
210 bloemen geponst met de Pansy Punch
630 dimensionals opgeplakt (dat zijn van die 3d kussentjes)
210 bloemenhartjes geponst
en 13020 cm bakers twine gebruikt! Dat is ruim 130 meter!!! Hahaha

Ik ben heel benieuwd wat ik er voor terug ga ruilen. Ook daarvan zal ik jullie een foto laten zien als ik weer thuis ben!

Lieve groetjes en:


11 opmerkingen:

  1. Oooohhhh dit is toch helemaal te gek. Wat hebben jullie hard gewerkt en wat zijn ze leuk. De eerste foto's van Manchester staan al op facebook en zo genieten wij ook mee. Nog heel fijne dagen, liefs Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha! Wat een waslijst, Erna!
    Maar het resultaat is er echt naar, ze zijn prachtig!
    En ik ben blij dat ik je erbij heb mogen helpen, heel graag gedaan!
    Geniet er nog maar lekker van, van je conventie!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er goed uit ! mooi gedaan !
    veel plezier
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh, ik ben erg onder de indruk. Jij hebt er erg veel werk van gemaakt. Ik hoop voor je dat je mooie swaps er voor terug krijgt. Hou je ons op de hoogte, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, Erna, dat ziet er indrukwekkend uit zo! :) Daar heb je hard aan gewerkt en ze zijn superleuk geworden! Hoop dat je er aan het genieten bent!!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er weer fantastisch uit Erna, ik hoop dat je het naar je zin hebt in Manchester groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel hard gewerkt, ze zijn mooi.
    Groetjes
    leen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een werk!! Wel zeer indrukwekkend. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf zeg!! En wat veel!! Veel plezier!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een hoop swaps, maar stuk voor stuk geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!