Pagina's

dinsdag 5 november 2013

Thinlits en Tag it Bundle...

Hoi hoi!

Gisteravond heb ik met twee stempelvriendinnen gewerkt aan mijn swaps voor Manchester! Ik ben heel blij met de hulp die ik kreeg!! Want ik had in mijn hoofd gehaald om 200 swaps te gaan maken. Ja ik ben soms een beetje SU gestoord, haha. Maar ik ben nu een heel eind opgeschoten en hoef zelf niet zo heel erg veel meer te doen nu. Ik kan de swaps helaas nog niet laten zien, dat komt ná Manchester :-) Nog maar drie weekjes!! 

Ik heb nog wel een ander kaartje liggen dat ik jullie nog niet heb laten zien.... Het is gemaakt met de Label Card Thinlits! Nu bestaat er ook een setje framelits met dezelfde vorm en één van die vormen past precies op het lable in het midden van de Thinlits Card. Dus dat heb ik met mijn kaartje van vandaag gedaan.

Wat bladeren gestempeld met de Magnificent Maple Stempel en dit is het geworden:


Dan heb ik nog wat Stampin'Up! nieuws:

Stampin'Up! heeft tot 30 november a.s. twee tag-bundles in de aanbieding:


De eerste Bundle is de Holiday Tag It Decorative Box Bundle en kost 24,50. Daarvoor krijg je:
- Stamp a Tag Kit
- Cherry Cobbler 1"Stitched Edge Grosgrain Ribbon
- Decorative Window Gift Boxes (6x)

De tweede Bundle is de Holiday Tag It Extra-Large Box Bundle en kost 23,50. Daarvoor krijg je:
- Stamp a Tag Kit
- Cherry Cobbler 1"Stitched Edge Grosgrain Ribbon
- Extra Large Gift Boxes (3x)

Klik op de afbeelding om een PDF in een nieuw venster te openen. 


Dat was het weer voor vandaag. Lieve groetjes en:


3 opmerkingen:

  1. Wat een werk 200 swaps maken, maar met lege handen aankomen is ook niets hé ;) Mooi kaartje heb je weer gemaakt.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart geworden Erna!
    Groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Boh wat een werk Erna 200 stuks maken, maar goed dat je hulp hebt gehad, je kaartje is erg leuk, mooi kleuren heb je gecombineerd met stempelen. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!