Pagina's

maandag 25 november 2013

Weer terug..... en winnend filmpje!!!

Hoi hoi allemaal,

Wat was het SUPER leuk in Manchester!!! We hebben zoooo genoten en ontzettend veel lol gehad! Het was ook echt geweldig om alle Engelse teamleden (weer) te ontmoeten en natuurlijk onze fantastische UpLine Michelle Last! Ik ben natuurlijk al aan het werken aan een verslag van deze eerste Convention (voor mij dan he, LOL) maar dat verslag houden jullie nog even tegoed.

Wat ik jullie al wel kan laten zien is het filmpje dat wij met een aantal Nederlanse demo's ingestuurd hebben voor de wedstrijd die uitgeschreven was. Wij hebben allemaal een kaartje gemaakt met de eerste Nederlandse Stempelset van Stampin'Up! en Mariska van der Linde heeft daar een ontzettend mooi filmpje van gemaakt! En we hebben gewonnen!!!! Joehoeeee!!!!

Hier kun je het filmpje zien dat we hadden ingestuurd:



Dit is het kaartje dat ik gemaakt heb, zagen jullie 'm?? :-)))


Natuurlijk heb ik geprobeerd de Nederlandse kleuren terug te laten komen in het kaartje.

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk!! Gefeliciterd met het winnende filmpje.
    Je kaart is super leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Erna met jullie leuke filmpje, echt pakkend en een goed liedje eronder.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!