Pagina's

zaterdag 7 december 2013

50!

Afgelopen donderdag vierden wij Sinterklaas in Nederland. Ik hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben en lekker verwend zijn door de Sint!

Ook op deze dag was mijn oudste broer jarig en hij werd 50!
Daarom had ik voor hem een kaartje gemaakt met goudkleurige tinten. Ik heb de gouden inkt en het gouden embossingpoeder gebruikt. Dit werkt goed samen!
Ook heb ik twee stukjes van nieuw Washi Tape gebruikt. Als de voorjaarscatalogus uitkomt kun je deze gave washi tape ook bestellen! Ik heb de rolletjes gekregen op Convention, daarom kon ik ze nu al gebruiken.

Dit is mijn kaartje geworden:


Het getal heb ik op vellum gestempeld en geëmbost. Daaronder zit nog een stukje whisper white papier dat ik ook nog geëmbost heb, maar ja, daar zie je eigenlijk niks van :-)))


Ik heb een nieuw fototoestel, daar kan ik ook mooie close-ups mee maken!

Hoewel ik normaal gesproken meer van het zilver ben dan van het goud, vond ik het toch wel leuk om eens een keertje met goud te werken.

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes en:


7 opmerkingen:

  1. Zo Erna, ik zag het meteen dat je een nieuw toestel had. Wat een verschil die foto's. Een spiegel reflex? En een leuk kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke zo met dat goud. Ik ben er ook niet zo van, maar dit is mooi.
    Ik zag ook jou verslag, volgens mij hebben jullie het er super gehad! groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd met je broer! het goud is erg mooi op het kaartje zeg :)

    Wij wensen je een fijn weekend toe!
    Lieve groetjes van ons 2'tjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Erna, wat een supermooie mannenkaart voor je broer!
    Prachtige kleuren en het getal 50 is natuurlijk de blikvanger!
    Schitterend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi goud kaartje heb je voor je broer gemaakt, dit is toch een bijzondere mijlpaal zeg, dus dat verdiend zeker een gouden kaartje. De tape is erg leuk! Fijne zondag, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een hele gave kaart, super mooi gemaakt !

    Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
    lekker genieten en knutselen.
    Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
    en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!